Saturday, March 8, 2014

Menekşeli Yastıklar..


Hani mutluluk parayla satın alınmaz derler ya, çok doğru bir laf olsa da, ben parayla mutluluk satın aldım işte... Satıcıya 1 TL verdim bu güzeli eve getirdim.. Sonra nereye eksem diye bir telaş, bir mutluluk sormayın gitsin.. Sonunda o yerini buldu.. Sonra aklıma geldi bir zamanlar ben kumaş menekşeler almıştım diye.. Hemen dolapların, çekmecelerin içine girildi, arandı tarandı, onlarda bulundu, çengelli iğnelerle beyaz bir yastığa tutuşturuldu.. Karşısına geçip bakıldı, sevinildi, acayip mutlu olundu..
Benim parayla alacağım mutlulukta anca böyle bir şey olur zaten..
Mutlu Pazarlar...


It's the season of violets.. Couple days ago I brought this beauty to home.. Then I remembered that I had bought some fabric violets once upon a time. Then I arrange the fabric ones on  white pillows by using safety pins.. Spring is keep coming to our house..
Enjoy your Sunday..








15 comments:

  1. Günaydınnn, keyifle kullanın :) Çok hoş olmuş. Ben de bir menekşe sevdalısıyım .

    ReplyDelete
  2. şahane olmuş,galiba ben sana hep böyle yazıyorum,ama hissettiğim budur menekşeler şahane olmuş,eline sağlık

    ReplyDelete
  3. o yastıkların güzelliği... Gerçeği mi sahtesi mi daha güzel? Ellerinize sağlık...

    ReplyDelete
  4. yaaaaaaaaaaa.....ben bu eve bayılıyorummmm !!!! HUZURLA OTURUN..TIPKI YANSITTIĞINIZ GİBİ :)

    ReplyDelete
  5. Eridim galiba evdeki huzur budur :)

    ReplyDelete
  6. Yaratıcılığınızı ve zevkinizi seviyorum. Çok şık olmuşlar...

    ReplyDelete
  7. ne güzel olmuşşş, ufacık şeylerle insan kendini mutlu edebiliyor işte, tebrikler:)
    Ayrıca zevkinize hayranım

    ReplyDelete
  8. Günaydın Ayşegül,
    Dün Instagram'da görünce de çok beğenmiştim, şimdi yakından bakıyorum da harika görünüyorlar! Güle güle kullan.
    Hepimize harika bir hafta olsun!
    Sevgiler

    ReplyDelete
  9. Budur... Mutluluğun sırrı bu kadar basit işte !
    Daha dün sevgili Seden yorum bırakmış sayfama,"eşlerimiz çok şanslı tenekeyle mutlu olan karıları var ,ya millet gibi pırlanta koleksiyonu yapsaydık ? " diye...
    Senin sevgili de benim doktor da çok şanslı gerçekten. (Allah için biliyorlar ama değerimizi )

    Meneksenin bu kadar yakıştığı ev görmedim ben!
    Öpüyorum seni Sahildeki Ev'in güzel sahibesi.♥
    İyi ki varsın Ayşegül!

    ReplyDelete
  10. yine çok güzel. hep çok güzel. sevgiler...

    ReplyDelete
  11. Yeter ki insanın içinde birazcık heves olsun, bir de mutluluğunu başkalarına bağlamasın, gerisi ne güzel geliveriyor...
    Bayıldım menekşelere, hem yastıkta hem saksıda:)

    ReplyDelete
  12. Merhabalar..goz zevkimizi oksuyor fotograftakiler gercekten.. :)
    Kumas menekseleri merak ettim..kumas boyama mi, igne oyalari gibi bisey mi acaba?
    Selam ve sevgilerle.. ayse t.k.

    ReplyDelete
  13. Allahim ne kadar guzelller :D muhtesemler gule gule kullanin insanin icini aciyor fotograflar:)

    ReplyDelete
  14. Mutluluk bu kadar basit işte, bulmasını isteyene.Çok keyifli ve görsel bir şölen olmuş.Keyfini sürün.

    ReplyDelete