Thursday, March 20, 2014

Sarı Mevsim../ Yellow Season

Bu yıl havaların serin gitmesinden dolayı biraz geç kalsalar da, Datça'nın sarı mevsimi başladı.. Şu anda mimosa ailesinden bir ağaç olan Kıbrıs akasyasının sarısı tüm yol kenarlarını süslüyor.. Bu sabah koca bir sepette toplayıp bizim eve getirdik.. Çok güzeller ama her güzel şey gibi çok kısa ömürlüler.. 15-20 gün sonra ruhumuzu sarının en güzel tonu ile doyurduktan sonra, bir yıllığına veda ediyorlar...

Hepinize bol bol güneş ve mis gibi bahar havası yolluyorum buralardan..


Finally the yellow season of Datca started.. Nowadays yellow flowers of the Cyprus acacia tree decorate all the road sides.. It is a tree from the mimosa family but unfortunately its flowers live very short.. After 15-20 days they all say good bye until next year..

I am sending you lots of sunshine and delicious spring weather from here..





8 comments:

  1. nasıl kıyıyorsunuz koparmaya yaa ağaç dalında güzel diye bir şey duymadınız mı

    ReplyDelete
  2. sarının verdiği enerji mükemmel:) Çok güzel bir bitki,kısa sürse de keyfini çıkarmaya bakın;)

    ReplyDelete
  3. Doğa Ana bilir işini. Sırayla açacak hepsi değil mi Ayşegülcüğüm? Sarı sarı ne kadar güzeller !
    Ne mutlu ki bakmayı değil görmeyi biliyor gözlerimiz...
    Sevgiler Datça'ya...

    ReplyDelete
  4. biz bugün sepet sepet yumurta olmuşuz:))
    Aldım mis gibi kokuları, geldi buralara kadar...ohhhh

    ReplyDelete
  5. Ben hepsini mimoza sanıyorum, o sarı top topğ çiçeklerin, bilmiyordum bu ayrıntıyı. OLsun, onlara ben yine mimoza diyeceğim ve her seferinde "geçmiş bahar mimozaları" dizisini hatırlayacağım. Sen de hatırlıyor musun? Ne güzel diziydi Filiz Akın'lı, Rutkay Aziz'li..

    ReplyDelete
  6. Bol güneş ve mis gibi bahar kokusunu guneyin en uzak köşesinden aldim bile aysegul hanim . Sizde nicedir severek takip ettigim ve saatlerimi gecirmek istedim bir bloga sahipsiz ama zaman? Nicedir yazmak istiyordum simdilerde kismet oldu yine itiraf etmeliyim bu da emel hanimin sayesinde. Artik yorumlarimi firsat buldukca eksik etmeyecegim. Simdilik bu kadar gunes mis gibi hava yetti bana bu arada emel hanimla cantalariniz mukemmel sevgilerle sevgi...

    ReplyDelete